Λόγω:
α) λανθασμένης αναγραφής των στοιχείων ταυτότητας του δικαιούχου &
β) λανθασμένης αναγραφής των στοιχείων του ακινήτου
Περίπτωση α): Η αίτηση υποβάλλεται με τα συννημένα δικαιολογητικά. Η υπηρεσία ελέγχει τα στοιχεία ταυτότητας του δικαιούχου και αφού διαπιστώσει την εσφαλμένη αναγραφή τους, εκδίδει απόφαση διόρθωσης των κτηματολογικών στοιχείων και του τίτλου κυριότητας.
Περίπτωση β): Στην αίτησή του, ο πολίτης προσδιορίζει σε τι αφορά η λάθος εγγραφή (αριθμό τεμαχίου, όρια, εμβαδόν) και αναφέρει τα στοιχεία που το αποδεικνύουν αυτό (πίνακα διανομής, στοιχεία αποτύπωσης, αποφάσεις κ.ά) και η υπηρεσία αφού ελέγξει και διαπιστώσει την λάθος εγγραφή, εκδίδει την απόφαση διόρθωσης. Στην περίπτωση που η λανθασμένη εγγραφή αποδίδεται σε τεχνικό σφάλμα, για την έκδοση της απόφαση διόρθωσης των στοιχείων, απαιτείται εισήγηση του τμήματος Τοπογραφίας.
Περίπτωση α):
1. Αίτηση.
2. Φωτοτυπία ταύτοτητας του δικαιούχου.
3. Πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας του οικείου δήμου.
Περίπτωση β):
1. Αίτηση.
Ο Ν. 4061/2012 (Φ.Ε.Κ. 66/Α'/22-03-2012).
Άνευ κόστους.
Από δέκα (10) έως τριάντα (30) ημέρες, εφόσον προσκομιστεί η σχετική εισήγηση του Τμήματος Τοπογραφίας όπου αυτή απαιτείται.